LASKUPISTE™-KÄYTTÄJÄTUTKIMUS 2019
Yleistä
97,1 % SUOSITTELEE!
KÄYTTÄJÄT
Tutkimuksen mukaan suurin osa käyttäjistämme käyttää palveluamme muutamasta kerrasta viikossa muutamaan kertaan kuukaudessa. Päivittäin käyttävien määrä on noussut viime vuodesta (8,5 %) huomattavasti, ollen nyt 20 %. Kuukausittain tai harvemmin palveluamme käyttää 17,1 %. Laskupiste sisältää kaiken laskutukseen liittyvän 80 %:lla käyttäjistämme ja lopuilta saimme hyviä ideoita palvelumme jatkokehittämiseksi.
Hinnoittelu
Tyytyväisyys
Asiakaspalvelusta saamamme 3,14 on ihan hyvällä tasolla, mutta mieluusti sitä nostamme ja siihen myös pyrimme. Sitä parantamaan otimme kuukausi sitten käyttöön Freshdeskin järjestelmän, jonka avulla sähköpostivastaus ei voi enää hautautua postilaatikkoon. Samassa yhteydessä otimme käyttöön myös chat-palvelun, jonka avulla on mahdollista saada reaaliaikaista apua. Myös uusi tukisivusto, joka sisältää keskustelualueen, otettiin käyttöön.
Ominaisuudet
Käyttäjäpalaute 😊
Asiakastarinat
Kysyimme myös halukkuutta osallistua kotisivuiltamme löytyviin asiakastarinoihin oman tarinansa muodossa. Mielenkiintoa näihin löytyi yllättävän monelta vastaajalta ja olemme kaikkiin yhteydessä asian tiimoilta.
Kiitokset vielä kaikille vastaajillemme avustanne palvelumme tulevaisuuden suunnittelussa!
Katso vuoden 2024 kyselytutkimuksen tulokset
Katso vuoden 2023 kyselytutkimuksen tulokset
Katso vuoden 2022 kyselytutkimuksen tulokset
Katso vuoden 2020 kyselytutkimuksen tulokset
Katso vuoden 2018 kyselytutkimuksen tulokset