Laskupiste

Laskupiste™-käyttäjätutkimus 2020

93,6 % suosittelee!
Palvelua on helppo käyttää 3,4 / 4
Asiakaspalvelu toimii hyvin 3,46 / 4
Olen ollut tyytyväinen palveluun 3,46 / 4

Laskutusohjelman versio 10.1.1

Laskupiste on päivitetty uuteen 10.1.1 versioon, jossa on korjattu useampia tositteisiin liittyviä ongelmia sekä tuotu myös muutamia uusia ominaisuuksia, joista lisää alta.

Uudet ominaisuudet

  • Pankkiyhteyden kautta haetun alkuperäisen XML-muotoisen tiliotteen lataus palvelun tiliote-sivulta
  • Ostolaskun maksaminen -ikkunaan on tuotu kopiointi-toiminto Saajan nimi -kenttään
    • Virtuaaliviivakoodia käyttäessä saajan nimi tulee syöttää käsin, jos pankki ei sitä automaattisesti tunnista tilinumeron perusteella ja tällöin kopiointi-toiminnon avulla tämä sujuu huomattavasti nopeammin
    • Samalla ikkunassa näytettävä viitenumero on muotoiltu kuten pankeissa, jotta sen tarkistus on helpompaa
  • Alikäyttäjille on mahdollista määrittää uusi raportointi-oikeus
    • Jos raportteihin ei ole oikeutta, niin tällöin koko Raportointi-osio on piilotettu ja samalla kaikista taulukoista on poistettu Vienti-toiminto, jolla taulukon sisällön voisi ladata esim. Excel-muodossa.
    • Vanhoilla alikäyttäjillä raportointi on oletuksena päällä, jolloin toiminnallisuus pysyy heillä samana, jos raportointia ei käy erikseen ottamassa pois päältä
    • Uusilla alikäyttäjillä raportointi-oikeus on oletuksena pois päältä, mutta sen voi asettaa luonnin yhteydessä, kuten muutkin tarvittavat käyttöoikeudet

Muutokset

  • Jatkossa, jos Laskupisteen lähettämää laskua ei ole maksettu 30 päivään eräpäivästä, käyttäjätili lukitaan automaattisesti. Käyttäjätili avataan taas uudestaan automaattisesti, kun suoritus näkyy tilillämme (aikaisintaan seuraavana pankkipäivänä)
    • Käyttäjätilin lukittumisesta lähetetään sähköpostiviesti pääkäyttäjän sähköpostiosoitteeseen
    • Sähköpostissa kerrotaan mistä laskusta on kyse - lisätietoa laskusta voitte kysyä Certumilta (maksunvalvonta@certum.fi), joka hoitaa ko. laskujen maksuvalvonnan
    • Jos yrittää kirjautua käyttäjätilin ollessa lukittuna, palveluun ei pääse kirjautumaan, vaan aukeaa virhesivu, jolla kerrotaan ettei kirjautuminen onnistu maksamattoman laskun takia. Tämä koskee myös mahdollisia alikäyttäjiä.
  • Jos latasi ostolaskut zip-tiedostona, verkkolaskuina vastaanotetuissa ostolaskuissa lisääjänä näkyi Admin Laskupiste. Jatkossa näissä tapauksissa lisääjää ei tulosteta ollenkaan.

Bugikorjaukset

  • Kun tositteen käsitteli (eli loi siitä ostolaskun tai -kuitin) tai poisti, ei oikean yläkulman info-ikonia päivitetty automaattisesti käsittelemättömien tositteiden osalta
  • Kun tositteesta loi ostolaskun tai -kuitin, ei olemassa olevia laskurivejä voinut muokata, ennen kuin ostolaskun tai -kuitin oli ensin kertaalleen tallentanut
  • Jos koitti ladata ostolaskulle tai -kuitille yli 2 MB PDF-tiedostoa, antoi järjestelmä virheen, että max. koko on 5 MB. PDF-tiedostolla maksimi koko 2 MB ja kuvalla 5 MB (kuva pienennetään automaattisesti palvelinpäässä)
  • Tositteen poisto ei onnistunut, jos siitä oli luotu ostolasku tai -kuitti. Jatkossa myös käsitellyn tositteen voi poistaa.

Markus Kettunen / Laskupiste / 14. elokuuta 2021

|

Yhteystiedot

Tuki ja myynti
+358 9 4270 4545
support@laskupiste.fi
Chat (ma-to 8:30-17 ja pe 8:30-15)
Tukisivusto (24/7)
Laskupiste Oy
Paperitehtaankatu 18
37100 Nokia
Y-tunnus: 2936138-7
etunimi.sukunimi@laskupiste.fi

Laskupiste Oy on vakavarainen suomalainen ohjelmistoyritys, joka kehittää samannimistä laskutusohjelmaa. Palvelullamme on yli 9000 rekisteröitynyttä käyttäjää ja kasvu jatkuu kovana. Yli 15 vuoden kokemuksemme selainkäyttöisistä tietojärjestelmistä sekä vuosien kokemus pilvipalveluista takaavat hyvän ja turvallisen palvelun käyttöösi.

Seuraa meitä somessa

Laskupiste™ © 2021 Laskupiste Oy