Laskupiste

Laskupiste™-käyttäjätutkimus 2022

96,2 % suosittelee!
Palvelua on helppo käyttää 3,5 / 4
Asiakaspalvelu toimii hyvin 3,53 / 4
Olen ollut tyytyväinen palveluun 3,51 / 4

Hinnoittelumuutoksia 4.3.2023 alkaen

Palveluun tuotujen uusien ominaisuuksien sekä yleisen hintatason nousun takia joudumme korottamaan palvelumme kuukausimaksuja. Näiden lisäksi muutamme sähköpostien lähetyksen maksulliseksi palveluksi samaan tapaan kuin verkkolaskujen lähetys.

Hinnan korotukset ovat 2 - 6 € / kk (13,19 - 21,85 %) riippuen käyttötasosta. Jos käyttösopimuksenne on päättymässä seuraavan kolmen kuukauden aikana, voitte pidentää sopimustanne maksimissaan vuodella vanhalla hinnalla ennen hinnoittelumuutoksen voimaan astumista. Myös Basic-tason käyttäjien on mahdollista päivittää kuukausimaksulliselle tasolle vanhoilla hinnoilla ko. päivään mennessä.

Basic-tasolla laskukohtainen hinta nousee 0,2 € / kpl (20%). 4.3.2023 jälkeen emme myy enää uusia Basic-tason lisenssejä.


Kuukausimaksut muutoksen jälkeen

StandardStandardStandardProProProUltraUltraUltra
12 kk6 kk3 kk12 kk6 kk3 kk12 kk6 kk3 kk
11,9 €14,5 €16,9 €21,9 €25,5 €28,9 €42,9 €46,9 €49,9 €


Basic-tason laskukohtainen hinta muutoksen jälkeen

Basic
Alkaen 4.3.20231,2 € / lasku


Sähköpostilähetysten hinnat muutoksen jälkeen

BasicStandardProUltra
Alkaen 4.3.20230,3 €0,25 €0,23 €0,2 €


Sähköpostilähetysten maksullisuus koskee laskujen, tarjousten sekä ostotilausten lähetyksiä. Ko. tapauksissa lähetystavan valinta -ikkunassa näkyy sähköpostilähetyksen hinta. Muissa toiminnoissa lähetettävät sähköpostit (esim. automaattiset muistutukset) ovat ilmaisia.


Miksi sähköpostien lähetys muuttuu maksulliseksi?

Olemme kehittäneet markkinoiden kattavimpiin kuuluvan sähköpostien lähetysjärjestelmän, johon sisältyy mm. lähetyksen seuranta sekä mahdollisuus vaihtaa lähetyksessä käytetty sähköpostiosoite. Tästä aiheutuu meille kuluja, jotka jatkossa peritään niiltä, jotka ko. lähetystapaa käyttävät.

Yksinkertaisimmissa järjestelmissä sähköposti vain lähetetään eikä sen perille menoa varmisteta millään tavalla. Palvelussamme varmistetaan ensinnä, että sähköposti on päätynyt vastaanottajan sähköpostipalvelimelle ja tämän jälkeen sähköpostin avaus ja viimeisenä sähköpostissa olleen linkin kautta tapahtunut laskun tms. avaus. Jos lähetettyä sähköpostia ei oteta vastaan, esim. viallisen sähköpostiosoitteen takia tai jos sähköposti raportoidaan roskapostina, saamme tästä tiedon, jonka lähetämme automaattisesti myös sähköpostin lähettäjälle.

Laskupisteessä esim. laskusivulta löytyy Lähetystiedot-taulukko, josta näkee kaikki lähetykset ja seurannan lisäksi sieltä voi mm. ladata lähetetyn liitetiedoston. Palvelussamme on mahdollista myös vaihtaa lähettäjän sähköpostiosoite (Pro-tasolla). Tämä voi olla mahdollista myös muualla, mutta Laskupisteessä voidaan tämän lisäksi luoda tarvittavat suojaustoimet, jolloin sähköpostit pääsevät perille yhtä varmasti kuin ne lähetettäisiin yrityksen oman sähköpostipalvelimen/palvelun kautta.

Jos teillä on kysyttävää hinnoittelumuutoksesta tai haluatte lisätietoa lähettäjän sähköpostiosoitteen vaihdosta tai siihen liittyvistä suojaustoimista, olkaa yhteydessä tukeemme support@laskupiste.fi.


Markus Kettunen / Laskupiste / 4. helmikuuta 2023

|

Yhteystiedot

Tuki ja myynti
+358 45 490 5000
support@laskupiste.fi
Chat (ma-to 8:30-17 ja pe 8:30-15)
Tukisivusto (24/7)
Laskupiste Oy
Paperitehtaankatu 18
37100 Nokia
Y-tunnus: 2936138-7
Verkkolaskuosoite: 003729361387
Operaattori: Netbox Finland Oy

Laskupiste Oy on ketterä suomalainen ohjelmistoyritys, joka kehittää samannimistä laskutusohjelmaa. Palvelullamme on yli 10000 rekisteröitynyttä käyttäjää ja kasvu jatkuu kovana. Yli 15 vuoden kokemuksemme selainkäyttöisistä tietojärjestelmistä sekä vuosien kokemus pilvipalveluista takaavat hyvän ja turvallisen palvelun käyttöösi.

Luotettava kumppani

Seuraa meitä somessa

Laskupiste™ © 2023 Laskupiste Oy