Osalla käyttäjistämme on ollut ongelmia epäonnistuneiden sähköpostien seurannassa. Tämä on tarkoittanut, että jos sähköpostin lähetys ei ole onnistunut, esim. viallisen sähköpostiosoitteen tai täynnä olevan vastaanottajan sähköpostilaation takia, ei tästä ole lähetetty ilmoitusta eikä tämä myöskään ole näkynyt lähetystiedoissa. Ongelma on ollut palvelussamme viime lokakuusta lähtien. Pahoittelut kaikille, joita ongelma on koskenut.
Jos sähköpostin lähetys on toiminut normaalisti tai sähköposti on raportoitu roskapostina, niin tästä on tullut tieto normaalisti lähetystietoihin ja roskapostista on lähetetty ilmoitus. Ongelma on siis koskenut vain epäonnistuneita lähetyksiä ja vain osalla käyttäjistä. Ko. sähköpostit ovat näkyneet etusivun Epäonnistuneet lähetykset -widgetissä, jota kannattaa jatkossakin seurata ja olla tarvittaessa yhteydessä asiakkaaseen varmistuakseen, että asiakas on saanut sähköpostin.
Tämäkin ongelma löytyi käyttäjämme ilmoittamasta ongelmasta palvelussa. Kiitokset Kristiina sinulle! Jos kohtaatte ongelmia tai teillä on kysyttävää palvelustastamme, olettehan yhteydessä tukeemme.
Markus Kettunen / Laskupiste / 10. maaliskuuta 2023
← Käyttöehtoihin muutoksia | Laskutusohjelman versio 12.5.1 →
Laskupiste Oy on ketterä suomalainen ohjelmistoyritys, joka kehittää samannimistä laskutusohjelmaa. Palvelullamme on yli 10000 rekisteröitynyttä käyttäjää ja kasvu jatkuu kovana. Yli 15 vuoden kokemuksemme selainkäyttöisistä tietojärjestelmistä sekä vuosien kokemus pilvipalveluista takaavat hyvän ja turvallisen palvelun käyttöösi.
Seuraa meitä somessa
Laskupiste™ © 2023 Laskupiste Oy