Laskupiste

Ongelmia uusiin käyttötasoihin liittyvissä pankkimaksuissa

1.10.2018 9:00 Huomasimme heti aamusta, että uusiin käyttötasoihin liittyvät maksut menevät läpi normaalisti, mutta eivät kiinnity käyttötasoon automaattisesti, jolloin maksun suorituksen jälkeen ei kuitenkaan pysty luomaan uusia laskuja. Olemme korjaamassa ongelmaa ja samalla korjaamme ko. pankkimaksuja käsin, joten ilman ilmoitustakin ne lähtevät toimimaan jonkin ajan kuluttua.

Jos et ole vielä kerennyt maksamaan käyttötasoon liittyvää maksua, suosittelemme siirtämään tarvittavan summan ensin kukkaroon ja maksamaan käyttötason maksun sieltä, jolloin käyttötaso aktivoituu automaattisesti. Jos olet kuitenkin jo maksanut käyttötason maksun verkkopankissa, emme suosittele yllä olevaa, sillä kukkarosta ei ole mahdollista siirtää rahoja takaisin vaan voitte ilmoittaa kohtaamastanne ongelmasta support@laskupiste.fi niin korjaamme ongelman mahdollisimman pian.

1.10.2018 11:15 Ongelma on nyt korjattu, mutta seuraamme vielä aktiivisesti mahdollisten ongelmatilanteiden varalta. Pahoittelut vielä kaikille, keitä ongelma kosketti!


Markus Kettunen / Laskupiste / 1. lokakuuta 2018

|

Yritys

Täysin suomalainen asiantuntijaorganisaatio Laskupiste-palvelun takana

Laskupiste Oy
Paperitehtaankatu 18
37100 Nokia
etunimi.sukunimi@laskupiste.fi

Yli 15 vuoden kokemus selainkäyttöisistä tietojärjestelmistä sekä useiden vuosien kokemus pilvipalveluista takaavat osaavan kumppanin ja hyvän palvelun.

© 2019 Laskupiste Oy