Laskupiste

Laskupiste™-käyttäjätutkimus 2020

93,6 % suosittelee!
Palvelua on helppo käyttää 3,4 / 4
Asiakaspalvelu toimii hyvin 3,46 / 4
Olen ollut tyytyväinen palveluun 3,46 / 4

IPhonen käyttäjät eivät voi aina lisätä ostokuitteja Laskupisteen puhelinsovelluksella

Huomasimme, että ostokuittien lisääminen järjestelmään ei aina onnistu iPhonella, vaan kuvan ottamisen jälkeen voi olla, ettei sovelluksella pääse jatkamaan eteenpäin. Ongelma johtuu mahdollisesti iOS:än tehdystä päivityksestä.

Toimintoa voi yrittää useamman kerran, jolloin sen yleensä saa toimimaan, mutta ongelmien jatkuessa voitte väliaikaisesti lisätä kuitit käyttämällä puhelimella Laskupisteen selainversiota.

Kuitin lisääminen onnistuu seuraavasti selaimen kautta:

Ota kuva kuitista - avaa “Pikalinkit” Laskupisteestä - “Luo ostolasku tai ostokuitti” - Täytä laskun/kuitin tiedot normaalisti ja paina “Jatka” - Liitä puhelimen galleriasta haluamasi liite.

Korjaamme ongelman mobiilisovelluksen seuraavaan versioon. Pahoittelemme ongelman aiheuttamaa haittaa.


Pentti Kuosmanen / Laskupiste / 10. kesäkuuta 2021

|

Yhteystiedot

Tuki ja myynti
+358 9 4270 4545
support@laskupiste.fi
Chat (ma-to 8:30-17 ja pe 8:30-15)
Tukisivusto (24/7)
Laskupiste Oy
Paperitehtaankatu 18
37100 Nokia
Y-tunnus: 2936138-7
etunimi.sukunimi@laskupiste.fi

Laskupiste Oy on vakavarainen suomalainen ohjelmistoyritys, joka kehittää samannimistä laskutusohjelmaa. Palvelullamme on yli 9000 rekisteröitynyttä käyttäjää ja kasvu jatkuu kovana. Yli 15 vuoden kokemuksemme selainkäyttöisistä tietojärjestelmistä sekä vuosien kokemus pilvipalveluista takaavat hyvän ja turvallisen palvelun käyttöösi.

Seuraa meitä somessa

Laskupiste™ © 2021 Laskupiste Oy